Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Salut , astazi o sa va prezint unul din cele mai cunoscute coduri din lume mai exat super simple wall.
Super Simple wall este si cel mai usor de dectectat ca si silent aim-u,dar daca e setat bine silent aim-u nu-si da nimeni seama uitati aici unu setat de mine.
Sa nu va mai tot tin atata la vorba o sa va explica ce poate face acest cod, simplu trage si vede prin pereti.
Chiar si cei ce nu au folosit niciodata coduri acesta este cel mai usor de folosit,o sa va las niste instructiuni.
Eu o sa va dau cea mai noua versiune adika versiunea 7.0.

Screenshoot:


Ceva detali:
-No flash
-No Smoke
-No sky
-No ads
-f8 ( toogle crossair on/of)
-f9 (toogle walls)
-f10 (toogle no sky)
-f11 (toogle no flash on/of)
  The HL1 Engiene
  Versiunea  7.0           

 Versiunea Simpla   
Categories:

4 Comment:

Unknown said...

Acest hack fucntioneaza si pe multyplayer





Anonymous said...

Mie nu imi merge , am cs 1.6 versiunea WARZONE , pe ce versiune merge ?

Unknown said...

nu pot sa instlez pe windows 8 poate sa ma ajute cineva va rogg ???




Anonymous said...

nu merge sa il instalez adica cand dau sa se instaleza [download] nu functioneaza am incercat si pe al doilea buton si la fel nu merge am cumparat si acel dispozitiv pt chrome si la fel nu merge ajutor!